10 رمز موفقيت و آرامش درون

 
وين داير
علي‌پناهي
 

 

آرامش دروني تنها چيزي است كه مي‌توانيد با آن طوفان‌هاي زندگي را از بين ببريد. نويسنده طي ده راز، برنامه‌اي مي‌ريزد كه حساس ضعف و بي‌كفايتي را از زندگي افراد حذف مي‌كند. او با نوشته‌هايش مي‌آموزد كه پيوسته دريچه‌هاي قلب و ذهن خود را به روي شكوه و جلال پيرامونمان بگشاييم. شما با خواندن اين كتاب به سرزمين اسرارآميز سعادت و خوشبختي قدم مي‌گذاريد و در مي‌يابيد كه چگونه در زندگي خود به تعادل و توازن برسيد.

 

پشت جلد


زمان حال را با فكر كردن به گذشته و آينده نامعلوم، تلف نكنيد.
اگر كارها را بدون هدف، همانطور انجام دهيم كه هر روز انجام مي‌داديم پيشرفت و موفقيت غيرممكن خواهد بود.
تحمل پيروزي و شكست و برخورد يكسان با اين دو پديده، تضمين‌كننده موفقيت در زندگي شماست.
شما هيچ وقت قادر نخواهيد بود مسايلي را به همان نحو و آن طوري كه در ذهن خود ايجاد كرده‌ايد، حل نماييد.
شما خالق افكار خود و انتخاب‌كننده آنها هستيد و هر لحظه اراده كنيد قادر به تغيير آنها خواهيد بود.
اگر اهداف شما خدمت به ديگران باشد، اين اهداف هر زمان و هر لحظه به دنبال شما خواهند بود.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 9:43 AM | نویسنده : رضا فرخی |

 

وین دایر ، نویسنده  سرشناس و مشهور آمریکایی در سن 75 سالگی در گذشت .

 

 

کتابهایی چون آرامش درون ، قلمرو اشتباهات شما ، 101 را برای ایجاد تغییر در زندگی شما  ، راز موفقیت و آرامش درونی و چندین اثر روانشناسی دیگر از جمله تالیفات این نویسنده و روانکاو مشهور آمریکایی هستند .

کتاب ((قلمرو اشتباهات شما )) از این نویسنده در سال 1976 منتشر شد و نزدیک به  سی میلیون نسخه از آن به فروش رفت .


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 9:21 AM | نویسنده : رضا فرخی |

 

آغاز هفته دولت را با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با آرزوی موفقیت روزافزون برای دولت تدبیر و امید ،گرامی می داریم . 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 8:54 AM | نویسنده : رضا فرخی |

شهر و دیار تاریخی همدان ،روز سه شنبه سوم شهریور ماه میزبان بیست و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید خواهد بود .

ضمن عرض خیر مقدم خدمت ریاست جمهور محترم و محبوب و هیات محترم همراه  ،امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت به خصوص در حوزه فرهنگ ،برای این دیار تاریخی  و مردم با صفای آن باشد .

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 12:44 AM | نویسنده : رضا فرخی |

به نام حضرت دوست

گویا پایانی بر مظلومیت  فرهنگ و هنر در نظامی که داعیه دار کار فرهنگی است ، نیست .

مردمی هستیم که تکیه کلاممان توسعه فرهنگ و هنر در جامعه می باشد ،ولی هنگامی که وقت عمل فرا می رسد ،گویا سخنان زیبا و گهربارمان را فراموش می کنیم که نظرمان در مورد فرهنگ و کار فرهنگی چه بوده است .کم توجهی به مقوله فرهنگ ، ظاهرا دولت اصولگرا و اعتدال نمی شناسد و این حکایت همچنان باقیست .

بر اساس وظیفه شغلی و انسانی ،که دیر زمانی مسئولیت این کتابخانه بر عهده این حقیر است، برای دومین بار خدمت مسئولین محترم شهرستان یاد آور می شوم که پروژه ی نیمه تمام کتابخانه شهدای گمنام رزن ،واقع در خیابان اندیشه،که از سال 1385 ،کلنگ زنی و کار اجرایی پروژه در زمان دولت نهم شروع شده بود ، به علت واگذاری پروژه به پیمانکاری که صلاحیت این کار را نداشت ،با حیف و میل اموال بیت المال پروژه ای را ظاهرا با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در سال 1390نیمه کاره رها کرده ، و از آن زمان تا حال حاضر ،هیچ گونه فعالیتی نداشته و  بر اثر عوامل محیطی روند تخریب به خود گرفته است ، که باعث نگرانی همه ی اهالی فرهنگ و هنر و حوزه کتابخوانی شهرستان شده است . و متاسفانه طبق شنیده ها حکایت از تمدید این روند و عدم افتتاح این کتابخانه تا  سال 1395 دارد .

به عنوان یک شهروند و خادم حوزه فرهنگ ،مقتضیات اقتصادی فعلی کشور را که به خطر ندانم کاری های مسئولینی که ادعای مدیریت جهانی را داشتند ، به وجود آمده ، را می دانم ،ولی این انتظار را از مسئولین محترم دولت تدبیر و امید را هم دارم که در کنار پروژه هایی که جدیدا کار اجرایی آنها شروع شده ، نیم نگاهی هم به این پروژه ی مظلوم فرهنگی داشته باشند ،اعتبار چندان زیادی نمیخواهد ،فقط شاید کمی دلسوزی بتواند جایگاه از دست رفته ی این کتابخانه را که زمانی بهترین کتابخانه ی شهرستان رزن بود، و اکنون نزدیک به 9 سال است که در یک فضای تنگ و نامناسب به سختی نفس های آخرش را می کشد ،برگرداند .

 

 

توضیح :کتابخانه شهدای گمنام شهرستان رزن که قبل از انتقال به مکان فعلی تنها کتابخانه درجه دو شهرستان با تعداد نزدیک به 850نفر عضو فعال بود ،که از زمان نوسازی مسجد جامع شهرستان از سال 1385تاکنون در یک فضای نزدیک به 70 متری ، در حال حاضر با وضعیت قطع سهمیه منابع ،نزول درجه کتابخانه و ریزش شدید اعضا مواجه است .


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 11:7 AM | نویسنده : رضا فرخی |

اتمام ارسال بسته هشتم «نو رسیده‌ها»/ ارسال بسته نهم 

 

  اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری هشتم بسته «نو رسیده‌ها» خبر داد و اعلام کرد

توزیع نهمین بسته منابع جدید به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز در حال اتمام است. 

اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری هشتم بسته کتاب «نو رسیده‌ها» با ۶۵ عنوان کتاب در موضوعات

مختلفی از جمله؛ ادبیات، تاریخ، تعلیم و تربیت، علوم ارتباطات، فلسفه، کتابداری و اطلاع‌رسانی، غرب‌شناسی، مدیریت،‌ روانشناسی،

علوم اجتماعی، سیاست، طب، دین، علمی و آموزشی، جامعه‌شناسی، اخلاق‌حرفه‌ای، ادبیات کودک و نوجوان، هنر و مرجع

خبر داد و اعلام کرد؛ کار ارسال بسته نور رسیده‌های ۹ به کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در حال اتمام است.



گفتنی است ارسال منابع جدید کتابخانه‌ای در دوره جدید نهاد از مهرماه سال گذشته و به همت اداره کل منابع نهاد آغاز شده است

و تاکنون هشت بسته در قالب طرح نورسیده‌ها به تمامی کتابخانه‌های کشور ارسال شده و کار ارسال سری نهم نیز در حال اتمام است.



لازم به یادآوریست،‌ دفترک نورسیده‌ها نیز با هدف طرح نکاتی در قالب معرفی و خلاصه از هر عنوان کتاب، مقارن با هر بسته ارسالی،

روی پرتال سامان بارگذاری خواهد شد.




برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 10:54 AM | نویسنده : رضا فرخی |

 800میلیون برای 10 روز نمایشگاه؛ 30میلیون پول بادکنک!

 

عدم حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور با غرفه ای مستقل در نمایشگاه کتاب تهران اگرچه با استقبال اهالی نشر و رسانه ها مواجه شد اما واکنش برخی مدیران قبلی این نهاد را در پی داشت.

به گزارش خبرآنلااین، در حالی که علیرضا مختارپور در اقدامی قابل تقدیر حضور مستقل این نهاد در نمایشگاه کتاب را بی فایده و هزینه کردن بی جهت بیت المال عنوان کرده بود، یکی از مدیران سابق این نهاد در دولت احمدی‌نژاد هزینه حضور در نمایشگاه را 18 میلیون تومان اعلام کرده بود در حالی که مختارپور، عدم حضور در نمایشگاه کتاب را در کمترین میزان، 500 میلیون تومان صرفه جویی دانسته بود.

بر این اساس، مختارپور در جمع کتابداران اردبیلی آمار جالبی از حضور نهاد کتابخانه ها در سالهای 91 و 92 خبر داد. او در این همایش گفت: عدم حضور نهاد تنها به دلیل کمبودهای مالی نیست، اگر بودجه کافی هم داشتیم، در نمایشگاه شرکت نمی کردیم.

وی با اشاره به مستندات و گزارش های موجود از هزینه های حضور نهاد در نمایشگاه کتاب تهران طی سال های 91، 92 و 93 بیان کرد: در شرایطی که من روزانه ایمیل هایی دریافت می کنم مبنی بر اینکه فلان استان حق مهد، حق مسئولیت، اضافه کاری و ... نداده است، در شرایطی که بخش کودک با کمبود منبع مواجه است، و حتی در سال های پیش که کتابدار روستایی آنگونه که من مطلعم 50 هزار تومان حقوق می گرفته است، آیا از نظر اداره سازمانی و علم مدیریت صرف چنین هزینه هایی برای تشریفات معقول است؟ آیا صحیح است در حالی که برخی ناشران کشور به دلیل شمارگان پایین کتاب در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند، صدها میلیون، خرج حضور نمایشی نهاد در نمایشگاه شود؟

وی افزود: من هرگز بنای باز کردن بسیاری از مسائل و پاسخگویی به برخی از مطالب را ندارم، اما فقط کافی است به دو نمونه اشاره کنم تا معلوم شود در نهاد چه خبر ها بوده است؛ در سال 92، فقط 30 میلیون تومان خرج بادکنک نهاد برای توزیع در نمایشگاه شد و در سال بعد فقط 20 میلیون تومان به مدیران و کارکنان نهاد در نمایشگاه پاداش داده شده است!

وی افزود: بهتر است این بحث پایان یابد و مجبور نشوم تمامی ناگفته ها را بازگو کنم. ترجیح می دهم تمامی این نوع بودجه ها را در راستای خرید کتاب مناسب برای کتابخانه ها هزینه کنم. هزینه حضور نهاد کتابخانه ها در نمایشگاه کتاب سال 92 (سال پایانی دولت احمدی نژاد) حدود 800 میلیون تومان برآورد و اعلام شده است در شرایطی که کارمندان و کتابداران این نهاد با مشکلات عدیده مالی روبرو بودند.

 به نقل از : وبسایت بهارنیوز

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:40 AM | نویسنده : رضا فرخی |

 

 

17 اسفندماه سالروز تاسیس

نهاد کتابخانه های عمومی کشور گرامی باد.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, | 6:5 PM | نویسنده : رضا فرخی |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
.: Weblog Themes By :.
لینک های مرتبط
تصویر تصادفی

آی پی شما

ساعت

آخرین مطالب
پيوندهای روزانه
آرشیو مطالب
ویژه بینندگان عمومی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 6705
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




اوقات شرعی به افق رزن

-->